Met Ricarda, Jan en Crista, Mieke en Gina hebben we een fantastisch team om het hospice intern, maar zeker ook naar buiten toe, verder vorm te geven en er te zijn voor onze gasten.
Mieke Damsma
Directeur
Bestuur
Het hospicebestuur zorgt dat de doelstelling (het bieden van goede zorg en begeleiding van mensen in de laatste levensfase) gerealiseerd kan worden en dat vrijwilligers en beroepskrachten hun werk optimaal kunnen verrichten. De stichting heeft de procedure voor aanvraag van de ANBI status gestart en verwacht deze status binnenkort te verkrijgen. Na afloop van het eerste volledige boekjaar worden hier het jaarverslag en de jaarrekening gepubliceerd.
Piet Gorter
Voorzitter
Henco Bekkering
Penningmeester
Ria Schoenmaker
Bestuurslid
Roel Schrotenboer
Bestuurslid
Ons team van coördinatoren
De dagelijkse gang van zaken in ons hospice is de verantwoordelijkheid van de coördinator. Deze zorgt – onder meer door de begeleiding van vrijwilligers – voor een goed verloop van alle zorg die verleend wordt, afgestemd op de wensen en belangen van de gast en diens naasten.
De coördinator regelt de opname van gasten en onderhoudt ook de contacten met hun familie en vrienden. Voor goede zorg is het heel belangrijk dat regelmatig afstemming plaatsvindt met huisartsen, thuiszorgmedewerkers en vrijwilligers. Elke week is er overleg waarbij ook een kaderarts aanwezig is, een arts die gespecialiseerd is in palliatieve zorg. Er is altijd een coördinator bereikbaar; op werkdagen in het hospice en ’s avonds, ’s nachts en in de weekenden oproepbaar.
Ricarda de Jong Posthumus
Coördinator
Gina Meursing
Coördinator
Jan Kragt
Waarnemend coördinator
Crista Verkaik
Waarnemend coördinator